the PRfekt Story

“Don’t be afraid of the space between your dreams and reality. If you can dream it, you can make it so.” – Belva Davis

July 2012: Psychographic text analysis classifier for values (i.e. worldviews)

October 2011: The future of social media profiling: now your mood, then your values and personality

August 2011: Psychographic Text Analysis of Twitter: demo at Sweden Social Web Camp #SSWC

April 2011: Language reflects thinking style (cat-o-graphic)

September 2010: How ideas spread – a theory I long to test

September 2010: Min PRfekt livsdröm (revisited) 

May 2010: Internet gör råvara av människors impulser

March 2009: A PRfekt view on the future

March 2009: Social Media Measurement 101

February 2009: Psychographics in military planning and the ethics of surveillance

December 2008: Psychographic text analysis classifier for personality (Myers-Briggs + mood)

December 2008: The PRfekt approach to Media and Audience Research

December 2008: PRfekt view on marketing and trust

December 2008: The PRfekt story so far – learning to swim with water above the head

December 2008: New media, same old people – coping in the Media Industry Transformation

December 2008: Internet Audiences in the Psychological Age

December 2008: PRfekt Dream

November 2008: PRfekt vision and mission

November 2008: Ägarförändringar i PRfekt

October 2008: Example of psychographic blog analysis – launch of iPhone 3G

October 2008: Gettin’ techy with it 

October 2008: A programmers analysis of being hangover

September 2008: Psychographic analysis of the FRA debate

September 2008: Psychographic Blog Analysis Demonstration

September 2008: Varför är Björn Falkevik så attraktiv?

September 2008: Kort om psykografi och marknadsföring

August 2008: Why PRfekt is a PRfekt name

August 2008: Money and sex – two PRfektly interesting things

August 2008: Vad tusan är blogganalys – oc vad har man det till?

August 2008: Birth of a cool company (video)

May 2008: PRfekt tankar, känslor och idéer

April 2008: Hur går det för PRfekt egentligen?

April 2008: Hur skapar man en PRfekt historia?

April 2008: Panikartad ökning av Typealyzern (video)

March 2008: Vill du ha hjälp att sälja din bloggdata?

March 2008: Testar psykografisk målgruppsanalys (video)

March 2008: PRfekt protyputveckling med Jon (video)

March 2008: Medier, psykografi, Schulman och IKEA – exempel på Medieanalys 2.0

March 2008: Affärsidéer kring psykografisk textanalys

February 2008: Kan socialt beteende i nya medier förklaras psykografiskt?

February 2008: Genombrott i psykografi-fabriken!

January 2008: Om psykografi

December 2007: Tack för i år och gott 2008!

December 2007: Mediernas och marknadsföringens lågmälda kris

November 2007: Annonsbranschen – the past and the present and the future

November 2007: Visualisering som jag vill ha!

November 2007: Är du intresserad av att anlita mig?

October 2007: PRfekt affärsidé

October 2007: Unik metod hjälper dig förstå konsumenters drivkrafter

October 2007: Företaget och affärsidén så här långt

October 2007: Det är skillnad på blogganalys och blogganalys

September 2007: Ego sum PRfekt

September 2007: Har du koll på vad de säger om dig i sociala medier?

September 2007: Medieanalys 2.0 – vad det är och inte är

September 2007: Drömmar och företagande

September 2007: Varför psykografisk data är bra för digital kommunikation

August 2007: Blogganalys – min affärsidé och hur jag vill nå dit på kortast möjliga tid

August 2007: PRfektlife är dött – länge leve PRfektlife!

June 2007: Vad vill strategiska kommunikatörer veta om bloggosfären?

June 2007: PRfekt bollning och boll-rullning 

May 2007: Deus ex machina

January 2007: Demografiska målgrupper är bara sååå 1900-tal…

November 2006: Farväl räckviddssiffror?

November 2006: Den egentliga utmaningen för att mäta PR-effekt – en fråga för programmerarna?

August 2006: Storyfication – automatiserad händelseanalys?

July 2006: Vad datorer gör bäst – och människor!

July 2006: Människa vs maskin 

July 2006: Incipit

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s